Ostuinfo

TELLIMINE

Oste on võimalik sooritada nii kasutajaks registreerudes kui ka ilma registreerumata

Ilma registreerumata on väga lihtne ja kiire oste sooritada. Valige sobivad tooted ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid. Kui tellimus on esitatud, jõuab Teie poolt sisestatud e-posti aadressile mõne hetkega tellimuse kinnitus. Kui Te ei ole tunni aja jooksul kinnitust saanud, palun kontakteeruge meiega info@seljakotid.ee

Kasutajaks registreerudes on Teil võimalik osa saada Seljakotid.ee poolt korraldatavatet sooduskampaaniatest, näha oma tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve. Registreerumiseks klõpsake lehe päises olevatel lingil Registreeru. Seal täitke vajalikud tärniga märgitud väljad. Kui registreerumine õnnestus, tuleb Teie poolt sisestatud e-posti aadressile sellekohane teade. Edasi toimub kõik nagu ilma registreerumiseta tellimise puhul, kuid eeliseks on see, et järgmistel kordadel pole vaja enam eraldi aadressi ja muid andmeid sisestada, need on juba olemas. Valige sobiv toode ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi, ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid, täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid.

MAKSMINE

Seljakotid.ee e-poes aksepteeritav valuuta on EUR (€]

Kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamise maksumus. Ostude eest tasumiseks on võimalik valida järgmiste makseviiside vahel:

Ostu sooritamine internetipankade kaudu

Saate kiirelt ja mugavalt tasuda Swedbanki, SEB, Danske ja Nordea internetipankade vahendusel.

 

TAGASTAMINE JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE

Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui see mingil põhjusel ei sobi. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Seljakotid.ee võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne postitamist teavitus aadressile info@seljakotid.ee kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number. Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.

Kvaliteedinõuetele vastava kauba tagastus toimub poolte kirjalikul kokkuleppel. Müüja kompenseerib kauba tagastamisel ostjale 90% kauba müügihinnast.

Ostetud kauba puhul on tarbijal õigus esitada kirjalik pretensioon kahe aasta jooksul alates toote ostjale üleandmisest. Esitatud pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul.

PRIVAATSUS

Kõik ostja poolt Seljakotid.ee-le edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel täiendava informatsiooni andmiseks. Seljakotid.ee kinnitab, et kõiki kliendi poolt internetipoele avaldatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

KLIENDITEENINDUS

Kui Teil tekib täiendavaid küsimusi meie toodete või nende ostmise kohta, siis võtke palun ühendust järgnevatel kontaktidel:

Seljakotid.ee klienditeenindus
E-mail: info@seljakotid.ee

KOHALETOIMETAMINE

Sõltuvalt valitud meetodi maksumusest lisandub kohaletoimetamistasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup postitatakse Teile kolme tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist. Valida on võimalik järgmiste kohaletoimetamisviiside vahel:

Maksimaalne tarneaeg toodetele kuni 21 tööpäeva.

 

Tulen kaubale ise järele – Kaubale on võimalik ise järeletulla aadressil: Järvevana 7B 1.korrus (Büroo avatud E-R 8.30 – 17.30)

SmartPOSTi pakiautomaat – 3 €

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel SmartPOSTi pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur.